čtvrtek 20. února 2014

Krém Basic 30

Ahoj všichni,
dneska vám povím o svém oblíbeném denním krému, který sice není příliš známý, ale rozhodně stojí za zmínku.

Krém je určený pro všechny typy pokožky, a je bez konzervačních látek, parabenů a parfemace. Dále se pyšní tím, že je hypoalergenní a nekomedogenní a je to český výrobek. Zní to dobře že? Jesti je hypoalrgenní nemohu posoudit, ale sestra má dost citlivou pleť a nikdy ji nijak nepodráždil. Nekomedogenní určitě je, protože dost trpím na milia, ale s tímhle krémem jsem už dlouho žádné neměla.



Jediné s čím trochu nemůžu souhlasit je parfemace. Většinou, když někde vidím nápis bez parfemace, neznamená to, že krém nevoní nijak, znamená to, že nevoní příjemně, ale je z něj cítit takový zvláštní "technický" odér, nebo jak to nazvat. (Kdo má doma Palmers cocoa butter tělový krém bez parfemace, jistě ví, co je to za puch). Tady to není tak strašné, z krému jde cítit něco příjemně lehce medového smíchaného s tím technickým smradem alá tvářím-se-že-nevoním-nijak. Není to moc příjemné a pokud nepřekryjete krém makeupem, je to chvíli trošku z pleti cítit, ale pokud nanesete makeup, není problém a nic cítit není. Když jsme u toho makeupu, tenhle krém je parádní jako podklad. Většinou moc nepoužívám báze, ale tento krém pokožku vyhladí, a hezky ji připraví na nanesení makeupu. Umí se hezky vstřebat a trochu s tím vstřebáváním pomůže i makeupu. Za tohle má u mě obří plus (které vynulovává to mínus za nevůni :D ).



Krém je bílý, má spíše gelovou texturu a je velmi lehký. Nic hutného, co musíte roztírat pět minut a další čtvrthodinu čekat, než se to vsákne. Tady je všechno lehké a rychlé, umím si představit, že někdo se suchou pletí by ho používal i v létě, bez problému. A proč ho asi v létě nebudu používat já? I přesto, že je krém lehoučký a nezanechává žádný mastný ani lesklý film, jen pěkně hydratovanou pokožku, opravdu dobře hydratuje a když ho jednou zapomenete nanést, vaše pleť si toho všimne. Moje pleť nikdy nebyla tak napitá, jako po používání tohohle kámoše (snad jen když jsem měla od La roche posay Hydreane riche). A není to tak, že by byla napitá jen ráno po nanesení. Z tohohle krému se pleť "živí" celý den. S extra suchými šupinkami si sice úplně poradit neumí, ale od toho nám vynalezli peelingy, že.



A další plus je, že tento krém není určený pouze na pokožku obličeje, ale můžete ho namazat kamkoli, kde potřebujete jeho pomocnou ruku. Mazala jsem si ho pravidelně na záda, když jsem je měla přesušená a napnutá z agresivních léčiv na akné a během dvou, třech dní, mi z kůže, ve které jsem se cítila jak narvaná v koženém tričku po mladším bratrovi, udělal zase normální, příjemnou a jemnou kůžičku. 
Můžete ho na obličej použít i na noc, nemá SPF (což u mě obstarávají makeupy a BBčka), ale já si ráda na noc dopřeju vrstvu něčeho mastnějšího, hutnější a "pořádnějšího". Tohle je takový margarín, já na noc potřebuju máslo nebo sádlo :D.

Balení je myslím docela praktické, plastové podle mě čisté a vkusné a krém vytlačujete ven pomocí pumpičky, která umí vypumpnout i malinký ždibíček, takže se nemusíte bát plýtvání. Možná jediná nevýhoda je, že nevidíte, kolik krému vám zbývá, ale to už jsou jen detaily.



Krém není nijak drahý, za 200 ml tohoto fajn a funkčního produktu jsem zaplatila 150 Kč, což mi přijde víc než fér. Možná byste mohli mít problém se sháněním. Já ho koupila u své kožní, ale pokud se poptáte v lékárnách nebo zapátráte na internetu, určitě ho někde objevíte. ;)

Rozhodně bych tento krém doporučila každému, kdo chce něco lehkého a zároveň účinně hyratačního. Na úplně suchou pleť to asi nebude, ale na normální, smíšenou i mastnou, bych se ho nebála použít! :) Pro někoho jsou tyhle produkty trochu nuda, ale pro někoho, kdo už je unavený z hledání optimálního krému v drogerii, by to snad mohl být dobrý tip ;)

Mějte se fajn, (hydratovaná) Janice :)

Žádné komentáře:

Okomentovat