sobota 15. února 2014

Poprvé

Ahoj všichni,

vítejte u mě na blogu. :) V blogovém světě nejsem nová, pravidelně sleduju spoustu blogů, ale doposud jsem měla jinou přezdívku a přispívala na jiný blog (nekosmeticky zaměřený). Mám ale čím dál víc pocit, že bych se chtěla taky ke kosmetice vyjádřit, protože jí moc ráda používám a ráda si s ní rozšiřuju obzory. A po tom, co jsem zjistila, že i chlap může vést fajn blog (já vím, zákeřná narážka na Lili, ale tenhle blog jsem opravdu strašně ráda četla...), tak si říkám, proč to taky nezkusit. Je to pro mě tak trochu výzva, a doufám, že se najde pár lidí, kteří se sem budou rádi vracet. ;-)

Abyste věděli s kým máte tu čest, když na nás každou chvíli někde vykoukne okopírovaný zahraniční blog, nebo chlápek co nám radí, jak na akné způsobené hormonálními změnami, popřípadě obojí dohromady, trochu vám přiblížím, jak žiju, co mě baví a co ráda dělám. Bohužel, fotkám obličeje se budu vyhýbat, prostě ráda zůstanu v anonymitě. (Ale jsem ženská, čestný skautský :D )

Kde začít? Proplouvám gympláckým životem se spoustou otázek a myšlenek, se spoustou cílů a dojmů a taky ještě pořád trochu naivně s kapkou zmatenosti z toho všeho, čeho jsou lidi schopní a co nás všechno obklopuje. Obecně jsem ale velmi šťastný člověk a snažím se užívat si život jak to jen jde. Miluju sporty, ať už jsou to lyže, brusle, kolo, domácí posilování a nebo basketbal a ju-jitsu, které chodím pravidelně trénovat. S tím samozřejmě souvisí i mé vcelku vysoké nároky na makeup (hlavně na výdrž). Dál miluju hudbu, takže ráda jdu s přáteli a s přítelem někam pařit, hraju na kytaru, ráda poznávám nové lidi. Dost mě motivují výzvy a ráda se do nich vrhám (někdy fakt pohlavě) - adrenalin a učení se pomocí překonávání sebe samotné- to miluju. Jinak jsem nadšená pěstitelka kocoura a voříška a mám blízký vztah k přírodě. Samozřejmě něpohrdnu dobrým filmem, nějakou cestou do zahraničí a na večer není nic lepšího než se odreagovat (a najíst!!) u kosmetických blogů. Jinak se mi líbí trávit čas s dětmi, takže čas od času chodím pomáhat na různé dětské akce, v létě na tábory. :-)

Co se týče mého kosmetického života, nejsem příliš extravagantní, ale určitě se tu dočtete jak o dekorativce, tak o péči, protože mě obojí baví stejně.

Zdraví Janice :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat